25 June 2024

ALIFF SYUKRI LUAH RASA SYUKUR MENANG SAM4N FITN4H : "SAYA AKAN SAM4N BALIK!... TUNGGU SURAT SAM4N DARI SAYA... LEBIH SETENGAH JUTA SAYA AKAN TUNTUT"



"Alhamdulillah rezeki berpihak kepada saya. Bukan seorang, bukan dua orang tetapi ramai pihak cuba nak k£nakan saya. Konon nak sam@n saya tetapi berb@lik kepada muka mereka semula. Ingat saya sudah menang dan saya akan sam@n balik!"
Demikian ujar usahawan sens@si, Datuk Seri Aliff Syukri yang meluahkan rasa syukur apabila dia menang sam@n fitn@h yang difailkan oleh isterinya, Datin Seri Nur Shahida terhadap bekas pembantu peribadi mereka, Melati Abdul Ghani.

Aliff yang berkongsi perkara itu menerusi perkongsian di Insta Story, turut berkata, dia akan memfailkan satu sam@n baru terhadap pihak yang memfitn@hnya.

Selain itu, Aliff menjelaskan, pihaknya kini sedang dalam memulakan pr0ses sam@n kepada bekas pekerjanya itu dengan menuntut g@nti rvgi sebanyak RM500,000.

"Tunggu surat sam@n dari saya, bukan RM5,000 atau RM10,000 tetapi lebih setengah juta saya akan tuntut. Hakim maha adil serta bijaksana. Alhamdulillah kemenangan di pihak saya," katanya.

Sementara itu, peguam yang mewakili Aliff dan isterinya, memaklumkan k£s anak guamnya akan bersambung pada Jumaat ini.

Menurutnya lagi, tind@kan itu dilakukan untuk memberi pengaj@ran kepada Melati serta berharap wanita itu mendapat hukvman yang setimp@l.

"Kami akan teruskan tind@kan pengh1naan perintah mahkamah oleh Melati dan akan dipanggil semula untuk pengurusan k£s di hadapan Hakim Mahkamah Sesyen Shah Alam ini secara fizikal pada Jumaat ini. Perintah ex p@rte untuk mengk0mitkan Melati ke penj@ra sudah diberikan," jelasnya.

Terdahulu, pada 29 Mei lalu, Melati atau lebih dikenali sebagai Mel tampil membuat permohonan maaf secara terbuka kepada Shahida di atas fitn@h dilemp@rkannya lima tahun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: