30 June 2024

ANAK JELAS JAY JAY TUNJUK PERKEMBANGAN P0SITIF SELEPAS JALANI BEBERAPA SESI FISIOT£RAPI



Penyanyi Jay Jay atau nama sebenarnya, Mohd Fauzi Darus, 66, difahamkan kini menjalani rawatan fisiot£rapi di sebuah pusat perubatan di Petaling Jaya, selepas menjalani pemb£dahan pint@san jantung.
Ditanya mengenai keadaan kesihatan Jay Jay, anaknya iaitu Cammy Fauzi menjelaskan, bapanya yang dis£rang angin ahmar itu menunjukkan perkembangan p0sitif dan keadaannya dari semasa ke semasa bertambah baik.

Menurut Cammy lagi, bapanya itu mengal@mi lumpvh pada bahagian tubuh sebelah kanan pada awal Jun lalu selepas menjalani pemb£dahan pint@san jantung di Institut Jantung Negara (IJN) pada 23 Mei lalu.

"Tidak berapa lama selepas pembedahan itu, kesihatan ayah kembali mer0sot akib@t dis£rang angin ahmar. Disebabkan s£rangan itu, ayah lumpuh pada bahagian tubuh di sebelah kanan," tuturnya.

Terdahulu, Jay Jay selamat menjalani pemb£dahan pint@san jantung selama empat jam dan sedar selepas sembilan jam kemudian.

Bagaimanapun, selepas sedar dari pembedahan, dia tidak boleh menggerakkan tangan dan kaki kanannya seperti biasa.

Menerusi pemeriksaan melalui CT Scan (imbasan tom0grafi berkomputer), ada sesuatu mengg@nggu saraf di dalam fungsi 0tak. Namun, itu hanya bersifat sementara dan tidak s£rius.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: