13 June 2024

BERHASRAT UPAH B0DYGU4RD YANG ADA RUPA - KAK KM KATA SUAMI TAK BAGI SEBAB CEMBVRU



"Baru saja beritahu nak cari pengaw@l peribadi tak sangka pula ramai yang memohon tapi saya ini memilih orangnya. Saya tak suka orang yang banyak bercakap dan suk@r memberi komitm£n terhadap kerja."
"Suami (Razman Ramli) cakap tak perlu upah pengaw@l keselam@tan dan biar dia saja jaga saya. Saya kata tak boleh sebab siapa pula nak jaga anak dekat rumah?

"Saya nak pengaw@l lelaki. Takkan perempuan. Nanti saya pula kena jaga dia. Lelaki saja boleh lindungi wanita dan kalau boleh biarlah sedap mata memandang dan rupanya elok.

"Suami pula cembvru, sudahnya tak payah ada pengaw@l peribadi," ujar usahawan sens@si, Kak KM atau nama sebenarnya, Liana Rosli yang bercadang mahu mengupah pengaw@l peribadi bagi menjaga keselam@tannya selepas k£s rumahnya dip£cah masuk per0mpak sebelum ini.

Terdahulu, Kak KM mengesahkan dia adalah ahli peniagaan yang membuat laporan polis rumah dip£cah masuk sehingga memb@bitkan kerug1an RM3.5 juta.

Dalam kej@dian itu, sebuah pet emas mengandungi jongkong emas dan wang tunai dil@rikan bersama beberapa buah beg tangan pelbagai jenama serta barang kemas.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: