21 June 2024

BILA PUTERI SARAH DEDAH SEORANG WANITA MENYAM4R SEBAGAI 'NADIA BRIAN' TAWARNYA RM15,000, JADI 'PENEMAN' VIP



"Dia bertanya jam berapa saya habis 'sh00ting'. Dia meminta saya berjumpa seseorang dikenali sebagai Datuk Shahrul pada jam 10 malam. Saya bingung, jumpa orang itu sebab ada tawarankah? Penerbit baharukah?
"Selepas itu dia cakap, foto dan video dilar@ng. Dia cakap untuk teman-teman minum kopi, bayaran RM15,000. Saya bert£gas kepadanya, saya tak buat kerja-kerja begitu.

"Selepas penggambaran, terus balik ke pangkuan anak-anaklah," ujar pelakon Puteri Sarah Liyana atau Sarah, 39, yang terk£jut apabila seorang wanita yang menyam@r sebagai pelakon Nadia Brian menawarkannya jadi 'peneman' golongan VIP dengan bayaran lumayan RM15,000.

Jelas Sarah atau nama penuhnya, Puteri Sarah Liyana Megat Kamaruddin, kej@dian itu berla@ku minggu lalu yang mana mulanya dia ingatkan ajakan berkenaan adalah untuk tujuan kerja.

Tambah ibu kepada dua cahaya mata itu lagi, pada awalnya, dia memang ingatkan wanita berkenaan adalah Nadia kerana suaranya pun mirip juga.

Klik untuk gambar besar
Kemudianya, kata Puteri Sarah, dia terus hubungi Nadia demi dapatkan kepastian selepas mula mengesy@ki sesuatu tidak k£na.

"Wanita itu mula menghubungi saya pada jam 9 pagi. Cara-cara dia cakap pun macam Nadia. Sebab saya pun baru jumpa Nadia pada malam sebelumnya di majlis resepsi Janna Nick.

"Saya rasa sesuatu tak kena, lalu terus hubungi Nadia. Saya tanya sama ada dia ada nombor telefon berbeza dan dia jawab tak ada. Saya beritahulah pasal orang guna nombornya menyam@r jadi dia. Rasanya tempoh hari Nadia ada masukkan dalam Instagram dia," jelasnya.

Dalam pada itu, Puteri Sarah berkata, dia yang kebetulan sedang berada di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak, di sini, untuk jayakan penggambaran drama 'Polis Peronda', terus membuat laporan mengenai k£s men1mpanya itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: