10 June 2024

BILA ZARINA ANJOULIE DEDAH RAMAI SELEBRITI TIDAK HIDUP MEWAH, NAMUN SERING MENUNJUK IMEJ KAYA : "SAYA TAHU BERAPA RAMAI YANG BANKR4P"



"Ramai artis dekat Malaysia ni nak tunjuk benda yang tak ada. Tak mengapa, saya pun tak kaya, ada masa saya pun tak ada duit.
"Tak mengapa sebab realitinya artis kita memang banyak tak buat duit. Banyak artis yang nak tunjuk imej mereka kaya tapi saya tahu berapa ramai yang bankr@p."

Demikian kata pelakon Zarina Anjoulie, dimana dia mendedahkan ramai artis yang suka menunjukkan kemewahan mereka sehingga dikagumi oleh pengikut serta menjadi ikutan ramai.

Ujar Zarina atau lebih mesra disapa Anju itu, ramai selebriti tidak hidup mewah, namun sering menunjuk imej kaya.

Tambahnya lagi, disebabkan imej yang sering ditayang di media sosial, ramai pengikut terp£ngaruh sehingga ada yang berhut@ng untuk hidup mewah.

"Secara tak langsung, foll0wers pun terikut-ikut gaya hidup macam itu. S@nggup hut@ng Ah Long semata-mata untuk kononnya hidup mewah.

"Mereka tak faham yang artis ni banyak hut@ng Ah Long, banyak pinjaman dan sebagainya. Kenapa nak jadi macam mereka?

"Tak mengapa kalau awak artis bawa Myvi. Banyak saya nampak pengikut di media sosial, mereka tidak hidup dengan cara 'mengukur baju di badan sendiri' mereka cuba nak jadi macam itu," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: