28 June 2024

DIDAKWA MER0YAN & MASIH BELUM 'MOVE ON' - SHUHADA TAMPIL NAFI : "KALAU SAYA NAK MER0YAN, SAYA DAH MER0YAN AWAL-AWAL DULU SELEPAS BERCERAI"



"Benda nak dekat dua tahun, p£lik kalau saya tak 'move on'. Kalau saya nak mer0yan, saya dah mer0yan awal-awal dulu selepas bercerai.
"Ni bukan pasal 'move on', ni pasal dia betul-betul dah mencab@r kesabaran Shu. Bagi Shu, kau (Hafidz) nak gelar aku janda ke, anj1ng ke, Shu tak kisah dan Shu harap sangat-sangat ada orang nasihat dia suruh dia ingat Allah."

Ujar bekas isteri kepada pelakon Hafidz Roshdi iaitu Nurul Shuhada yang tampil menafikan dakwaan segelintir netizen yang mengatakan dirinya mer0yan dan masih belum 'move on' susulan pendedahannya itu, baru-baru ini.

Jelas Shuhada, pendedahan tersebut dibuat kerana dia sudah hil@ng sab@r dengan sikap bekas suaminya itu serta berharap ada yang menasihati pelakon tersebut.

Selain itu, Shuhada juga berharap agar perselis1han faham antara mereka dapat diselesaikan secara dengan baik, namun akuinya, ia suk@r untuk mencapai kata sepakat.

"Mengenali dia hampir 10 tahun dengan perang@i dia, agak suk@r untuk selesaikan cara baik. Kalau nak cakap Shu tak ada tol£ransi dengan dia, Shu bertolak ansur dengan dia dah terlalu banyak.

"Shu rasa harapan hanya tinggal harapan. Kalau boleh memang nak selesaikan cara baik kalau dia ikut cara hukvm Islam," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: