29 June 2024

ISU IMEJ LUC*H PROM0SI PR0DUK - SYARIKAT DIDAKWA MILIK NEELOFA MOHON MAAF



"Assalamualaikum, pihak team ist£rix memohon maaf atas beberapa gr@fik tertentu yang telah dihasilkan. Kami terima segala t£guran dan akur dengan kesil@pan ini.

"Pihak kami akan lebih menjaga sensit1viti untuk menghasilkan k0nten yang lebih mesra masyarakat pada masa akan datang."

Itulah tulis pihak Nilofa Group yang difahamkan milik usahawan selebriti popular, Neelofa, 35, tampil memohon maaf di atas kekhilafan berl@ku, selepas t£ruk menerima kec@man daripada netizen.

Menerusi hantaran dimuat naik di Instagram (IG) syarikat itu, tampil berkongsi kenyataan permohonan maaf secara terbuka berikutan insid£n berl@ku meng@itkan penggunaan imej berb@ur luc*h atau 's0ft p*rn' bagi prom0si pr0duk mengeratkan hubungan suami isteri.

Justeru, pihak syarikat juga memaklumkan permohonan maaf terbabit dibuat dengan rasa rendah diri terhadap kesalahfahaman yang timbul berkenaan promosi produk dipaparkan itu.

"Kami dengan rendah diri ingin memohon maaf kepada semua pihak terlib@t atas kesal@hfahaman yang timbul berkenaan dengan pr0duk dipaparkan.

Klik untuk gambar besar

"Kami mengambil maklum t£guran daripada masyarakat dan berjanji untuk lebih berh@ti-h@ti serta sensit1f dalam setiap komunikasi kami pada masa akan datang.

"Terima kasih atas pengertian dan sokongan anda semua," tulisnya pada hantaran itu dimana ruangan komen untuk pihak netizen berkongsi luahan perasaan berhubung permohonan maaf itu dilihat telah ditutup.

Terdahulu, menerusi hantaran dimuat naik di akaun @nilofagroup, dipaparkan imej buah pic yang digunakan, sekali gus mengund@ng dakwaan netizen dengan dikatakan cuba memberi gambaran seakan menyerupai alat sulit wanita.

Oleh itu, ruangan komen hantaran prom0si pr0duk terb@bit terus mendapat kec@man daripada netizen yang kurang menyenangi teknik pemas@ran sebegitu apabila dianggap tidak sensit1f kerana menggunakan mesej tersir@t.

Pada September tahun lalu, difahamkan Neelofa yang juga isteri kepada pendakwah dan pelakon, PU Riz itu sudah melancarkan pr0duk keint1man untuk hubungan suami dan isteri.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: