29 June 2024

JAGA BAT4S DALAM LAKONAN SELEPAS BERGELAR SUAMI - REDZA ROSLI UTAMAKAN PERASAAN ISTERI, ENGGAN TIMBUL SAL4H FAHAM



"Bella menerima segala kekur@ngan dan faham kerja saya sebagai seorang pelakon. Jadi saya sendiri kena tahu bat@s saya dalam lakonan seperti saya buat sebelum ini.
"Jika ada babak yang tak bersesuaian boleh bincang dengan pengarah. Kalau rasa tak perlu buat saya tak buatlah."

Demikian ujar pelakon Redza Rosli berkata dia kini perlu lebih menjaga bat@s dengan pelakon wanita lain supaya tidak timbul sal@h faham, apatah lagi dia kini sudah bergelar suami.

Kata Redza, dia perlu mengutamakan perasaan isterinya, Bella Hanna, meskipun dia memahami kerjayanya sebagai pelakon.

Dalam pada itu, tambah Redza lagi, kebahagian rumah tangga baginya tidak boleh ditunjuk secara berlebih-lebihan kerana bimb@ng menimbulkan rasa kur@ng senang orang ramai.

"Saya tak pernah tunjuk kehidupan peribadi saya di media sosial. Saya hanya guna untuk prom0sikan drama lakonan saya. Kalau berkongsi hal rumah tangga selalu nanti ada yang melu@t.

"Bagi saya kebahagiaan jangan menunjuk lebih-lebih. Setakat benda tak perlu tunjuk tak perlulah, biar simpan sendiri sebab akhirnya masalah yang dihad@pi boleh orang lain yang selesaikan," tuturnya.

Untuk makluman, Redza sah bergelar suami kepada Bella Hanna dengan sekali lafaz di Forest Valley, Cheras pada 21 Jun lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: