29 June 2024

PASAL ALIFF AZIZ - SOPHIA ALBARAKBAH ENGGAN JAWAB



Sejak nama dik@itkan dengan penyanyi dan pelakon sens@si Aliff Aziz, pelakon Sophia Albarakbah menjelaskan, dia tidak pernah l@ri daripada pihak media.



Ujar Sophia, dia sibuk di set penggambaran sehingga tiada masa untuk menghadiri acara hiburan dan fokusnya kini hanya pada kerja sahaja.

"Saya tidak mengel@k tapi sibuk dengan kerja. Memang buat masa sekarang fokus saya hanyalah pada kerja, perkara yang tiada k@itan tidak perlu untuk saya komen.

"Alhamdulillah kerja saya tidak terg@nggu dan berjalan seperti biasa. Sebab bagi saya apabila bekerja harus s£rius dan sebagai pelakon saya ada tanggungjawab yang harus dilunaskan di set penggambaran.

"Jadi, benda tidak sepatutnya (kontr0versi), tidak perlu untuk diulas," kata Sophia dimana dia tetap dengan pendirian tidak mahu namanya dik@itkan lagi dengan penyanyi dan pelakon dari Singapura itu dan tidak selesa untuk menjawab soalan berk@itan Aliff Aziz.

"Saya minta maaf saya tidak selesa untuk menjawab (soalan berhubung kontr0versi Aliff Aziz). Kalau nama itu (Aliff Aziz) saya tidak mahu jawab," tuturnya.

Pada April lalu, kekasih Aliff Aziz iaitu Sarah Yasmine memuat naik status mendakwa Sophia masih lagi berhubung dengan bekas suami Bella Astillah itu, meskipun sebelum ini mengakui sudah menamatkan hubungan mereka.

Lebih meng£jutkan, Sarah turut memuat naik paparan mesej di Instagram memaparkan Aliff Aziz masih berhubung dengan Sophia pada Mac lalu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: