13 June 2024

MUAZ ZUBIR DOAKAN BELLA ASTILLAH TEMUI KEBAHAGIAAN, MAMPU H4RUNGI SEGALA CAB4RAN & DUG4AN DALAM KEHIDUPAN



Pelakon Muaz Zabir ketika diajukan mengenai pengakhiran rumah tangga rakan industrinya, Bella Astillah, dimana ia telah pun menemui titik n0khtah pada hari ini, berkata, dia sentiasa mendoakan bekas isteri kepada Aliff Aziz itu menemui kebahagiaan serta mampu mengh@rungi segala cab@ran dan dug@an dalam kehidupan.
Jelas Muaz, berita perceraian pasangan itu dimaklumkan oleh rakan-rakan sekeliling serta akui, dia belum sempat menyemak media sosial kerana sibuk dengan urusan kerja.

"Saya sentiasa mendoakan Bella Astillah menemui kebahagiaan serta boleh mengharungi segala cabaran dan dugaan dalam kehidupan.

"Saya yakin dia seorang wanita yang kuat dan sama-sama kita mendoakan dengan statusnya sebagai ibu tunggal.

"Saya dan Bella sudah mengambil keputusan untuk mengikuti jalan masing-masing. Apa saja isu mengenai rumah tangga Bella dan Aliff, saya ambil keputusan untuk mendiamkan diri.

"Saya tidak mahu kenyataan saya diol@h dan diput@r b£lit oleh mana-mana pihak. Lebih baik saya mendiamkan diri.

"Kami berkawan pun tidak, berg@duh pun tidak, hubungan kami professional dan hanya berkaitan soal kerja. Lagipun industri ini kecil saja.

"Berkenaan dengan TikT0k, saya faham, apa yang terj@di bukan dirancang, sebaliknya k0nten saja, tak ada kena mengenai, saya memang suka pakai baju putih.

"Saya tak tahu apa yang akan terj@di, saya hanya 'go with the fl0w'. Apa saja yang saya had@pi selepas ini saya akan lalui dengan lebih tenang.

"Apa yang pasti, saya juga akan berfikir panjang dengan segala tind@k t@nduk pada masa akan datang," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: