19 June 2024

SELAMAT JALANI PEMB£DAHAN JANTUNG - FREDO FLYBAITS KINI STABIL, ISTERI LUAH RASA SYUKUR



"Alhamdulillah... Allah berikan kekuatan kepada Abang Fredo untuk pemb£dahan ini. Keadaannya stabil tetapi krit1kal untuk 48 jam berikutnya.
"Doktor menasihatkan saya supaya tidak menerima pelawat selama 48 jam seterusnya bagi mengurangkan ris1ko kompl1kasi. Sabtu lalu Abang dah mula sedar dan hari ini dah boleh makan, syukur Alhamdulillah."

Itulah tutur isteri kepada penyanyi popular era 1970-an, Fredo Flybaits iaitu Suzlynna Mustapha yang meluahkan rasa syukur apabila suaminya itu selamat menjalani pembedahan jantung (Aorta) di sebuah hospital di Singapura, Jumaat lalu.

Jelas Suzlynna Mustapha lagi, pemb£dahan tersebut berjalan lancar dan keadaan suaminya juga stabil berd£pan dengan pembedahan terb@bit.

Bagaimanapun, Suzlynna memberitahu, Fredo masih perlu menjalani penjagaan rapi (High Dep£ndency Care) di wad khas buat masa ini.

"Insya Allah kalau kesihatannya bertambah baik, Doktor akan tukarkan ke wad biasa. Terima kasih di atas semua keprihatinan dan kasih sayang pada Abang Fredo. Diharapkan agar semua pihak terus mendoakan kesihatannya agar pulih seperti dulu," katanya

Terdahulu, Suzlynna memaklumkan, Fredo bukan berd£pan mas@lah bl0ckage (saluran dar@h tersumb@t) biasa, tetapi saluran artil£ri yang paling besar memb£ngkak seperti belon.

Ia boleh mel£tup sekiranya Fredo menyanyi nada tinggi atau membuat kerja b£rat seperti banyak berjalan sehingga tidak cukup nafas.

Mas@lah ini turut membuatkan Fredo yang dikenali sebagai penyanyi versatil itu kehilangan pendapatan akib@t tidak boleh menyanyi.

Ujar Suzlynna, sebelum ini suaminya itu kehilangan pendapatan semasa C0V1D dan sekarang berd£pan uj1an ini pula.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: