04 June 2024

SIFATKAN INDIVIDU H1NA WAJAH ANAK SELEBRITI ADA MAS4LAH KESIHATAN - WANY HASRITA LUAH RASA SYUKUR ANAKNYA TAK JADI SAS4RAN



Penyanyi Wany Hasrita meluahkan rasa syukur apabila anak sulungnya, Aishah Al Iman tidak menjadi sas@ran h1naan netizen, walaupun kerap memuat naik hantaran megenai puterinya itu.

Penyanyi lagu 'Menahan Rindu' itu menyifatkan individu yang tergam@k mengh1na wajah anak selebriti memiliki mas@lah kesihatan.

"Jujurnya saya t@kut, lebih-lebih lagi saya ada kongsikan wajah anak dalam muzik video saya di YouTube sebelum ini. Tapi keputusan itu dibuat dengan niat baik iaitu sekadar nak kongsi kegembiraan kepada semua, cumanya jangan berlebihan.

Klik untuk gambar besar

"Fasal orang luar (kutvk) saya tak boleh nak kawal apa mereka nak komen atau mesej tetapi kita sendiri kena kawal perkongsian dan kawal diri kalau dapat mesej sebegitu.

"Kita hanya anggap mereka tidak sihat daripada segi ment@l. Kalau ikut hati memang g£ram sebab saya sendiri pun pernah dih1na apabila disamakan seperti 'khinz1r' tapi itulah lumrah apabila menjadi tontonan umum," katanya.
Biarpun terdapat selebriti kini memilih untuk tidak berkongsi wajah anak mereka di media sosial, Wany bagaimanapun mengambil pendekatan mengawal kandungan berkaitan anak yang ingin dikongsikan kepada khalayak.

"Saya memang kawal daripada dulu. Kalau rasa sudah terlalu banyak saya akan berhenti berkongsi sekejap. Lagipun penyakit 'Ain' ini memang ada.

"Kadangkala apabila terlalu banyak berkongsi, tiba-tiba anak mula meragam. Jadi langkah terbaik adalah jangan ket£rlaluan apabila nak muat naik mengenai anak," ujarnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: