10 July 2024

AZIRA SHAFINAZ : "S4KIT APA YANG DIAL4MI, MAAF SAYA TIDAK DAPAT BERIKAN JAWAPAN ITU SEBAB IA ADALAH SUL1T"



Anggota kumpulan De Fam yang juga pelakon, Azira Shafinaz, 33, memberitahu, dia selesa tidak berkongsi apa peny@kit yang dial@minya kerana menyifatkan ia terlalu peribadi, sebaliknya hanya mohon doa yang baik-baik buat kesihatannya.
Kata Azira, walaupun perlu berehat dan mengurangkan aktiviti kerja seninya, dia tetap bersyukur rezeki masih tidak putus dan pihak pr0duksi juga memahami situasinya itu.

"S@kit apa yang dial@mi, maaf saya tidak dapat berikan jawapan itu sebab ia adalah sul1t. Lagi pun, setakat ini saya masih belum sedia untuk berkongsi mengenainya.

"Cuma, sekarang saya berehat lagi dan tak ambil sebarang tawaran kerja sehingga Ogos depan kerana masih dalam fasa pemulihan untuk diri," katanya yang kini muncul dengan drama 'N@fsu' di platform Viu Malaysia.

Dalam pada itu, Azira mengakui keadaan kesihatannya terg@nggu kerana terlalu banyak bekerja sebelum ini, selain akur badannya agak penat akib@t kurang berehat sehingga akhirnya j@tuh s@kit.

"Apa yang boleh dikatakan, saya s@kit mungkin sebab terlalu banyak bekerja. Macam penggambaran untuk drama 'N@fsu' ini, saya sudah mula pada Disember 2023 sehinggalah Februari lalu baru selesai.

"Kira-kira 50 hari juga saya perlu bekerja di set penggambaran drama 'N@fsu' walaupun untuk lapan episod. Bagaimanapun, saya 'happy' dengan watak Dina itu yang mempunyai cabaran tersendiri.

"Habis siapkan 'N@fsu', saya terikat juga dengan beberapa penggambaran lain dan kemudiannya sertai pula pr0gram The H@rdest Singing Show (THSS) Malaysia bersama De Fam.

"Jadi, disebabkan sudah terlebih bekerja setiap hari, badan saya berasa sangat penat walaupun ketika sudah berada di rumah pun saya masih penat. Tapi, saya pastikan diri ambil makanan tambahan untuk sihat," ujarnya.

Tambahnya lagi, dia perlu bertanggungjawab dengan komitmen kerja sudah dipersetujuinya, maka wajar untuk dia tidak mahu orang melihatnya dalam keadaan s@kit.

"Apapun, bagi saya uj1an dalam kehidupan itu akan datang pada bila-bila masa dan ini (s@kit) mungkin uj1an untuk saya sekarang. Jadi, saya terima dengan tenang kerana kita hanya boleh merancang, namun Allah yang menentukan segalanya," tuturnya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: