03 July 2024

DEK KERANA BABAK MEROK0K - ZAHIRAH MACWILSON K£NA T£GUR



Gara-gara jayakan babak merokok menerusi sebuah drama baru-baru ini, pelakon Zahirah MacWilson telah dit£gur persatuan Public Health Malaysia (PHM).

Menerusi perkongsian di Facebook itu, PHM seolah mengatakan Zahirah sengaja memprom0sikan amalan gaya hidup tak sihat yang boleh membawa peng@ruh burvk kepada anak muda.

"Kepada semua pelakon dan pengiat seni, teguhkan prinsip dalam kerjaya dengan meletakkan garis sempadan dalam hasil kerja anda.

Klik untuk gambar besar

"Agak menyedihkan situasi di Malaysia apabila pelakon, Zahirah Macwilson perlu melakonkan watak seorang wanita yang merok0k walaupun beliau sendiri bukan perok0k dan memb£nci tabiat tersebut," tulis PHM.

Sementara itu, PHM turut menjadikan industri perfileman Korea Selatan sebagai contoh apabila tidak membenarkan sebarang babak lakonan merok0k dalam karya mereka.

"Apa yang menarik, produksi Korea telah menghar@mkan sama sekali ad£gan merok0k dalam drama. Ini membuktikan untuk menghasilkan satu hasil pr0duksi yang hebat dan lakonan yang berimp@k tinggi," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: