08 July 2024

DISY4KI AL4MI KER4CUNAN MAKANAN - EYRA HAZALI SEKELUARGA DIRAWAT DI HOSPITAL



Ibu kepada pelakon Eyra Hazali, 25, iaitu Qhuzie Mohd Johari memaklumkan, Eyra dan suaminya, Haziq Nazli dan dua anak mereka kini dirawat di sebuah pusat perubatan, di sini, kerana disy@ki mengal@mi ker@cunan makanan.
Jelasnya, Eyra mengal@mi munt@h-munt@h apabila pulang ke rumah selepas menjaga anak keduanya, Endra Haqimie, 2, di wad.

"Eyra yang menjaga Endra satu malam di wad dan mungkin dia mendapat j@ngkitan dari situ.

"Selepas Eyra kena masuk wad, petang itu pula, anak sulungnya Hayder pula mengal@mi munt@h-munt@h dan cirit-birit dan terpaksa dimasukkan ke wad.

"Malam tadi pula, suami Eyra yang menjaganya di wad mengal@mi munt@h-munt@h hingga enam ke tujuh kali dan terpaksa dikejarkan ke wad kec£masan pada jam 3 pagi," katanya.

Dalam pada itu, ditanya mengenai keadaan Eyra yang kini sedang hamil enam bulan, Qhuzie memberitahu, doktor kini memantau keadaan kesihatannya.

"Doktor beritahu, ker@cunan makanan memang boleh berj@ngkit satu keluarga kerana mereka berkongsi tandas yang sama.

"Doktor juga akan pantau lebih keadaan Eyra yang lem@h dan munt@h-munt@h kerana dia sedang hamil," jelasnya.

Disamping itu, mengulas keadaan Endra pula, Qhuzie berkata, anak kedua Eyra itu mengal@mi dehidr@si akib@t ker@cunan makanan.

"Eyra beritahu Endra mengal@mi munt@h-munt@h yang t£ruk dan terpaksa dimasukkan ke wad. Endra tidak makan dan minum serta hanya minum sedikit susu akib@t ker@cunan makanan," ujarnya.

Tambah Qhuzie lagi, ketika ini, dia dan ahli keluarga yang menjaga Eyra dan dua anaknya di wad.

"Haziq pula di masukkan ke wad bangunan yang lain dan dijaga ahli keluarganya. Buat masa ini, Eyra tidak boleh menerima pelawat lagi dan hanya ahli keluarga terdekat.

"Saya juga mohon untuk semua peminat yang menyayangi Eyra untuk sama-sama berdoa semoga diberikan kesembuhan buat Eyra, suami dan dua anaknya dan dipermudahkan segala urusan kami sekeluarga," tuturnya.

Sebelum ini, Eyra memuat naik hantaran di InstaStory mengenai keadaan kesihatan anak keduanya, Endra.

Kata Eyra atau nama sebenarnya, Hazirah Qasdina Hazali ini, disebabkan mengal@mi munt@h yang t£ruk tanpa henti, anaknya itu di bawa terus ke hospital dan ditah@n untuk pemeriksaan lanjut.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: