08 July 2024

IBU ALIFF AZIZ TITIP UCAPAN HARI LAHIR BUAT CUCU KESAYANGAN : "WALAUPUN KAMI TIDAK DAPAT BERJUMPA ATAU BERCAKAP DENGAN AYDEN & ARA SEHINGGA HARI INI..."



"Bismillahirrohmannirrahim. Birthday Wish & A Love Note for my precious grandchildren, Ayden Adrean & Ara Adreanna.

"Sanah Helwah buat cucu-cucu Umi Wan & Tok Ayah Ayden & Ara yang sangat kami rindui. Masyaallah, Alhamdulillah Ayden you turn 7 years old today.

"Umi Wan, Tok Ayah, Daddy, Aunty Aisyah & Aunty Ain du'akan Ayden panjang umur menjadi anak yang soleh dan khalifah yang berjaya di dunia dan akhirat.

"Walaupun kami tidak dapat berjumpa atau bercakap dengan Ayden & Ara sehingga hari ini, we will not stop trying to be in ur lives In shaa Allah.

Klik untuk gambar besar

"Enjoy your day sayang. We have left your presents & we hope that both of you received it. Till we meet again In shaa Allah, we love you both till infinity aamiin."

Itulah tulis ibu kepada penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza yang memuat naik ucapan istimewa buat cucunya sempena sambutan hari ulang tahun kelahirannya yang ke-7 pada tahun ini.

Hafiza yang berkongsi ucapan istimewa itu pada sebuah posting di Instagram, menitipkan ucapan selamat ulang tahun kelahiran buat Ayden dan Ara.

Menurut Hafiza lagi, dia sangat merindui kedua-dua cucunya itu, selain berkata, dia tidak dapat berjumpa atau bercakap dengan Ayden dan Ara sehingga ke hari ini.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: