08 July 2024

K£S BEL4SAH KEKASIH - AMMAR ALFIAN NAFI DIRINYA



"Nat£h bukan aku g1la," demikian tulis pelakon Ammar Alfian, 37, beserta emoji gelak, dimana dia tampil menafikan dakwaan dia pelakon yang membel@sah kekasih seperti yang dilaporkan media hari ini.

Ammar yang juga pelakon filem 'Paskal' itu membuat kenyataan tersebut menerusi ruangan komen bagi membal@s pertanyaan seorang pengguna laman sosial.

Komen pengguna itu dilihat telah memetik nama Ammar Alfian dan bertanya adakah dia pelakon yang dimaksudkan dalam laporan berita disiarkan.

"Ammar Alfian ka tu? Macam sesuai dengan watak dia," tulis pengguna itu.

Klik untuk gambar besar

Sebelum ini, berita melaporkan seorang wanita dibel@sah teman lelakinya yang juga pelakon dalam kejadian di Ara Damansara, di sini, awal pagi semalam.

Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar@Ismail berkata, pihaknya menerima laporan berhubung kejadian itu kira-kira jam 6 petang, semalam.

"Dalam kejadian kira-kira jam 3 pagi itu, m@ngsa berusia 25 tahun keluar bersama kakaknya sebelum dihubungi susp£k yang memar@hinya kerana pers£lisihan faham.

"Teman lelaki m@ngsa berusia 37 tahun kemudian meminta wanita berkenaan untuk datang berjumpanya sebelum mereka bertemu di Ara Damansara," katanya.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: