08 July 2024

SELAIN BERGELAR MODEL - ISTERI SEAN LEE SEORANG 'INTR0VERT', ADA PERNIAGAAN SENDIRI



Semua sedia maklum mengenai pelakon dan pengacara Sean Lee yang kini sudah bergelar suami kepada wanita pilihannya iaitu Bay Daucet secara diam dalam sebuah majlis yang berlangsung di Kuala Lumpur pada Ahad.

Sean dan Bay yang tidak pernah berkongsi kisah percintaan mereka sebelum ini, ternyata berita perkahwinan itu meng£jutkan ramai pihak termasuk peminat apabila pasangan tersebut memuat naik foto hari bahagia mereka di media sosial.

Dalam k£jutan dan keterujaan artis pujaan mereka akhirnya bertemu cinta sejati, peminat juga tertanya-tanya tentang latar belakang Bay yang berjaya memikat pelakon berkenaan.

Untuk makluman, Bay yang baru berusia 26 tahun itu merupakan seorang model dan juga pemilik sebuah butik pakaian prelove di ibu negara.

Klik untuk gambar besar

Dalam satu temu bual bersama The Star, Bay pernah berkongsi bagaimana dia memulakan perniagaan tersebut selepas tamat k0ntrak sebagai pengurus acara di sebuah syarikat.

Menurut isteri Sean itu, segalanya bermula apabila pand£mik C0V1D mula mel@nda dunia dan dia member@nikan diri memulakan perniagaan, selain terlib@t sebagai model.

Ujarnya lagi, dia sebenarnya seorang pemalu dan penglib@tannya dalam dunia perniagaan adalah sebagai sal@h satu cara dia bersosial dan berd£pan dengan khalayak.

"Saya seorang yang pemalu dan intr0vert, sebab itu memulakan pernigaan adalah satu yang amat penting," katanya.
Selain itu, Bay juga memberitahu, dia lebih gemar meluangkan masa di rumah bersama ibu, berbanding keluar bersosial bersama rakan-rakan.

Sementara itu, Bay turut berkongsi di sebalik perniagaan yang diuruskan, dia juga merupakan seorang cont£nt cr£ator dan banyak bekerjasa dengan pelbagai jenama memprom0sikan pr0duk mereka di platf0rm media sosial.

Disamping itu, ramai yang memuji kecantikan semula jadi dimiliki isteri Sean dan menyifatkan wanita tersebut pasangan sesuai untuk pelakon itu.

Malah, peminat juga memuji Sean yang bijak merahsiakan hubungan cintanya sehingga membuatkan peminat benar-benar terk£jut dengan pengumumannya.
Tidak hanya itu, peminat turut memuji Sean dan Bay yang mengadakan majlis sederhana tetapi penuh makna bagi meraikan hari bahagia mereka.

Pun begitu, ramai pihak yang cukup tertarik dengan kek perkahwinan pasangan berkenaan, dimana ia dihiasi dengan pelbagai jenis buah beri, kelihatan cukup mewah dan menyelerakan.

Pembuat kek berkenaan yang dikenali sebagai Shazwan, memberitahu, dia sendiri tidak menyangka tempahan diterimanya adalah untuk seorang artis popular.

"Rupanya saya hantar kek kahwin untuk pelakon dan pengacara Sean Lee," ujar lelaki yang dikenali sebagai Shazwan itu.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: