04 July 2024

IBU JADI M4NGSA S£RANGAN NETIZEN - ALIFF AZIZ KEC£WA & SEDIH : "KAMI MANUSIA BIASA YANG BUAT SAL4H & SIL4P, KAMI JUGA ADA PERASAAN"



"Sebagai anak, sudah semestinya kec£wa dan sedih. Namun, kerana kekur@ngan dan kesil@pan, saya sudah letakkan ibu pada posisi begitu.
"Cuma saya sangat berharap kepada semua orang, apa sahaja pendapat yang ada, kami semua hanyalah manusia biasa seperti orang lain. Kami manusia biasa yang buat sal@h dan sil@p, kami juga ada perasaan.

"Semua orang berhak memberi pendapat. Cuma saya berdoa dan berharap kepada semua, berpada-padalah dalam mengeluarkan kata-kata k£sat dan tidak baik."

Itulah kata penyanyi dan pelakon sens@si, Aliff Aziz yang mengakui sedih apabila ibunya, Siti Hafiza menjadi m@ngsa s£rangan netizen susulan kontr0versi perceraian dengan bekas isteri, Bella Astillah dan k£s khalw@t bersama Ruhainies.

Ujar Aliff lagi, dia menghormati pendapat semua pihak, namun berharap orang ramai lebih berpada-pada dalam memberikan komen di media sosial.

Sementara itu, Aliff turut berkata, apa yang terjadi adalah peringatan buat dirinya serta menjelaskan mengenai hantaran berunsur Islamik yang dikongsikannya ibunya di media sosial.

"Macam saya cakap, ini peringatan untuk saya kerana apa yang kita kongsi, apa yang kita taip, senang dikongsikan.

"Sebagai contoh, apabila saya dan ibu berkongsi hantaran tidak berkenaan, seperti berkongsi peringatan mengenai kata-kata Islamik, kita tidak perlu jadi baik untuk seb@rkan perkara yang baik.

"Saya berharap apabila saya seb@rkan perkara terb@bit, Insya-Allah, Tuhan akan berikan kebaikan kepada saya," tuturnya.

Semalam, Aliff dan Ruhainies mengaku tidak bersal@h dan minta dibicarakan berhubung k£s khalw@t pada 9 Mac lalu ketika pertuduhan dibacakan di Mahkamah Tinggi Syariah Wilayah Persekutuan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: