11 July 2024

POLIS GAG4L HUBUNGI PELAKON LELAKI DIDAKWA TUMBVK KEKASIH



Semua sedia maklum mengenai seorang pelakon lelaki yang didakwa menumbvk teman wanitanya hingga ced£ra dalam kejadian di Petaling Jaya, Ahad lalu.
Terkini, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Asisten Komisioner Shahrulnizam Ja'afar, memaklumkan pegawai penyias@t sudah cuba menghubungi pelakon terb@bit termasuk melalui WhatsApp, namun gag@l apabila tidak berjawab dan di bal@s.

"Kita akan membuat panggilan memberi keterangan kepada beliau untuk hadir mengikut Seksyen 111 Kanun Tatacara Jen@yah (KTJ) dan beliau sedang dik£san untuk penyampaian panggilan itu.

"Jika selepas penyampaian Seksyen 111 KTJ disempurnakan dan subjek masih gag@l mematuhi untuk hadir mengikut tarikh dan masa yang ditentukan, kita akan memohon war@n tangk@p melalui mahkamah," katanya.

Jelasnya lagi, pelakon itu dihubungi selepas permohonan untuk mendapatkan Perintah Untuk Siasatan (OTI) terhadap susp£k yang dikemukakan semalam dibenarkan oleh Timbalan Pendakwa Raya.

Setakat ini, polis sudah merakam keterangan kakak m@ngsa sebagai saksi dan sedang menunggu laporan perubatan bagi membantu sias@tan.

Pada 7 Julai lalu, seorang wanita mendakwa dipukul teman lelakinya yang juga pelakon dalam kejadian di Ara Damansara, pada jam 3 pagi.

Kejadian dipercayai berlaku apabila m@ngsa keluar bersama kakaknya sebelum dihubungi susp£k yang memar@hinya kerana pers£lisihan faham.

Teman lelaki m@ngsa memar@hinya dan terus menumbvk mata sebelah kiri serta badan wanita berkenaan.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: