02 July 2024

SELEPAS BUAT RAWATAN 'F4T M£LTING' DI DAGU DEK K£NA BAH4N - LEONA BAKAL BINTANGI DRAMA BERSIRI PULA



Semua sedia mengetahui mengenai pemp£ngaruh media sosial iaitu Kasih Iris Leona yang sebelum ini mengakui rim@s dengan sikap netizen yang tidak berhenti bercakap mengenai lehernya.
Dek kerana itu, Leona memberitahu, dia telah menjalani pemeriksaan peny@kit tir0id termasuk yang terbaru, menjalani pros£dur membu@ng lem@k pada dagunya atau rawatan 'f@t m£lting' di sebuah klinik untuk mengecilkan bahagian tersebut.

Terkini, menerusi perkongsian di laman sosial bapa Leona iaitu pelakon Azhar Sulaiman, dia memaklumkan anak gadisnya itu bakal bintangi sebuah drama bersiri.

Sebut saja nama Leona, pasti ramai tahu pemp£ngaruh media sosial itu sememangnya dikenali ramai, apatah lagi sering berkongsi video-video yang menarik perhatian ramai serta menghiburkan.

Kongsi Azhar, Leona yang merupakan anak kembarnya itu diintai oleh syarikat produksi, Zeel Production yang berminat mengambil Leona menjayakan sebuah drama bersiri.

Melihat pada perkongsian itu, Azhar berkongsikan gambar menemani anak bongsunya itu bertemu dengan pengarah dan penerbit Fadzil Teh atau Haji Zeel.

"Mengadakan mesyuarat bersama Haji Zeel untuk sebuah projek drama berdiri di TV3," tulisnya.

Klik untuk gambar besar
Perkongsian Azhar itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang teruja apabila mendapat tahu Leona akan muncul di kaca televisyen, malah ada yang mencadangkan agar anak-anak beranak itu berlakon bersama.

Terdahulu, Leona menjelaskan, dia tidak s@kit, sebaliknya lehernya kelihatan b£ngkak bukan disebabkan peny@kit tir0id tetapi dis£laputi lem@k yang menebal.

Baru-baru ini, Leona ada memuat naik video memaparkan dia menjalani pros£dur membuang lem@k pada dagunya atau rawatan 'f@t m£lting' di sebuah klinik untuk mengecilkan bahagian tersebut.

"Hai semua, hari ini saya buat rawatan yang dipanggil 'f@t m£lting' (mencairkan lem@k) dan mereka baru menyapu krim k£bas. Jadi kita tengok hasilnya nanti," katanya.

Tambah Leona lagi, rawatan tersebut tidak meny@kitkan langsung kerana pada awalnya dia menyangkakan pros£dur tersebut meny@kitkan.

Perkongsian Leona itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen apabila ada yang menyal@hkan antara satu sama lain kerana tind@kan itu berpunc@ daripada mereka yang men£gur megenai leher Leona sebelum ini.

Dalam pada itu, ada yang mengatakan Leona tidak perlu menjalani pros£dur tersebut kerana gadis itu sememangnya sudah cukup cantik dimata mereka.

         ________________________

JOM LAWAT YOUTUBE KAMI (MYPAPARAZZI) :
KLIK DI SINI..!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: