10 October 2011

LAN A TO Z NIKAH 11-11-11


"Hubungan saya dengan bekas isteri masih baik dan kami selalu berhubung melalui Facebook. Pada pihak yang selalu melagakan cerita dan hubungan kami, saya harap mereka berhenti berbuat begitu kerana yang berdosa ialah mereka sendiri," ujar Lan A to Z atau nama sebenarnya Norazlan Abdul Aziz, 42, ketika dihubungi melalui telefon.

Lan berkata demikian bagi mengulas mengenai segelintir pihak yang sering membuat cerita kurang enak mengenai keruntuhan rumahtangganya dulu bersama Marcella. Pesan penyanyi yang pernah popular dengan lagu Itik Gembo-Gembo itu, berhentilah daripada mengutuk dan membuat dosa.

"Kan lebih baik jika mereka bertanya atau membuat pengesahan dulu daripada saya atau Marcella sendiri? Ni tidak, mereka buat cerita macam mereka tahu segala-galanya," tambah Lan dengan nada kesal.

Kekesalan Lan itu diluahkannya berikutan masih ada segelintir pihak yang mengungkit kisah lalu meskipun dia bakal membuka buku baru dalam hidupnya. Ini kerana, Lan yang sudah lama menduda akhirnya telah terbuka hati untuk berkahwin kali kedua dengan gadis pilihan hati.

Tinggal kenangan - perkahwinan Lan dan 
Marcella pada 16 April 1998 - klik untuk imej besar...



Seterusnya ketika ditanya mengenai perkahwinannya dengan Siti Nur Ain Daud atau Ain, 24, dari Dengkil, Selangor nanti, katanya dia memilih tarikh nikah pada 11-11-11 dengan hantaran sebanyak RM11,111. Malah Lan juga akan menikah tepat pada jam 11.00 pagi di Masjid Kuala Kubu Bharu, Selangor.

"Majlis resepsi akan berlangsung pada 12 November di Kelab Kebajikan Dan Sosial Tun Teja Malaysia (KKDSTTM). Untuk pengetahuan semua, saya tidak bertunang dan akan terus berkahwin dengan Ain," ujarnya kepada myartis.

Myartis berkesempatan menepung tawar Lan di majlis 
perkahwinanya di Port Dickson pada 1998


Siti Nur Ain Daud... pilihan Lan

Lan dan Ain, bakal nikah November ini...

No comments: