23 October 2011

NANA DAN BRIAN DAH BERPISAH??


Khabar angin bertiup kencang mendakwa penyampai stesen radio Hot FM, Nurul Hana Che Mahazan atau lebih dikenali sebagai Nana, 27, telah berpisah dengan Mohammad Raqeem Brian, 36. Mereka sebelum ini telah berkahwin pada 6 Jun 2009 dan telah dikurniakan anak perempuan yang diberi nama Althea Raqeem.

Bagaimanapun, sejauh mana sesahihan dakwaan tersebut masih belum dapat disahkan setakat ini. Menurut sumber, seorang speakers bertaraf councelor yang memberi ceramah dalam majlis ilmu kekeluargaan secara tidak sengaja telah 'terlepas' cakap mengenai penceraian tersebut.

"Aku baru balik dari majlis ilmu kekeluaragan. One of the speakers was a councelor. Dia ada fail beberapa artis antaranya arbaiyah dan nana. Aku terkejut bila speaker tu cakap Nana n Brian dah divorced. Tu la bg lg gitar taim kawin. Lebih kurang cm tu la ayat counselor tu. Bila ek dia orang cerai. Ingat happily ever after," ujar sumber tersebut yang dipetik daripada forum CARI.

Aikkk... bila pula mereka ni bercerai? Padahal hubungan mereka elok je dan dilihat amat mesra ketika majlis berbuka puasa hitz.fm baru-baru ini.



Untuk bersangka baik, mungkin orang yang disebutkan oleh councelor itu bukan Nana tetapi orang lain. Bukan apa, sebelum perkara ini keluar daripada mulut Nana dan Brian sendiri... ia boleh dikira sebagai berita tak betul atau sekadar gosip semata-mata.

Apa-apapun, jom kita layan video Nana menyambut hari lahir anaknya baru-baru ini.




BACA JUGA: NANA NAFI BERCERAI DENGAN BRAIN


No comments: