03 May 2012

SYAMSUL YUSOF 'ANGAU' DENGAN PENGARAH BARU?


GOSIP PANAS..!

Email ini kami terima daripada seseorang yang mengaku sebagai krew penerbitan filem yang menggelarkan dirinya 'EX KREW OH MAK KAU'. Ex Krew yang mempunyai alamat email lverage@gmail.com mendakwa, pengarah tersohor Syamsul Yusof seolah-olah 'angau cinta' dengan seorang pengarah baru hingga sanggup merendahkan martabatnya sebagai seorang pengarah bertaraf jutawan!

Ini kerana, Syamsul dakwanya bukan hanya berlakon di bawah pengarah baru tersebut, malah sanggup menghabiskan masa di lokasi semata-mata untuk bertemu gadis pujaannya. Benarkah begitu??

Pada pelawat myartis di luar sana, kami tidak dapat mengesahkan bahawa gosip ini benar atau sebaliknya... bak kata orang, dengar boleh percaya jangan! Mungkin apa yang digosipkan ini hanya sekadar 'bikin panas' atau 'fitnah' semata-mata walaupun ada gambar yang menyokong dakwaannya.

Atau mungkin Syamsul berada di situ hanya sekadar berbincang tentang perniagaan filem sahaja. Allahualam..!

GAMBAR2 KANDID 'SYAMSUL DAN PENGARAH BARU'
KLIK UNTUK IMEJ BESAR...


LAGI SEMBILAN (9) KEPING GAMBAR KANDID SELEPAS INI...



PETIKAN EMAIL SEBENAR 'EX KREW OH MAK KAU'
Tujuan saya hantar email ni bukan sebab jeles atau apa. cuma menyampah dengan sikap hipokrit pengarah tersohor dan pengarah baru yang kononya bagus sangt dan suka mencetuskan kontroversi tu. saya cuma nak bagitau kepada media luar sana yang tertipu dengan pengakuan dari pengarah baru tu yang kononnya antara dia dengan SYamsul Yusuf xde apa-apa hubungan sedangkan saya di set dan beberapa krew yang lain sakit mata tengok aksi diaorg berdua yang cuba cover line.

Pelikkan... Syamsul Yusof pengarah tersohor boleh bekerja dibawah arahan pengarah yang baru first time mengarah dan production yg baru?? ... bapak dia tak marah ke? setau saya bapak dia tak lepaskan syamsul tu berlakon dengan production lain. nama company pun lebih kurang sama.star scope dan skop production. Syamsul ada share ke dalam company tu? tak kan semua kebetulan je kot kan... Kenapa agaknya samsul nak berlakon dengan pengarah yang baru nak belajar mengarah ni?????? apa syamsul dapat? tak cukup ke 12 juta kutipan KL Gangster sampai nak kena berlakon dengan pengarah baru?? sedangkan dia boleh berlakon dengan pengarah2 lain yang ternama di Malaysia nih. pelikk kan??

Kalau takde sebab taklah jadi macam tu kan?? xgitu????
Isunya... Kenapa nak sorok-sorok... siap ada meja khas untuk diaorang berdua lagi di bahagian lain yang mana tak sama tempat dengan artis lain duduk. Sampaikan kadang2 tak ada scenepun syamsul masih ke set sehingga subuh... temankan ex praktikal skop ke syamsul???!!!! Menarikkan! ni antara gambar buktinya.

bahagian belakang ada gambar artis lain yang sedang duduk minum tapi mereka berdua ada pulak meja lain. hebat bukan kalau tiada apa2 hubungan????

-regards EX KREW OH MAK KAU-


GAMBAR-GAMBAR KANDID LAIN KIRIMAN EX KREW...

















SCREENSHOT  EMAIL YANG DIKIRIM...


No comments: