31 July 2013

ELLY MAZLEIN CUTI SINGKAT DI HARI RAYA


Sepatutnya sebagai artis, mereka mempunyai banyak masa untuk bercuti tambah-tambah di hari raya yang bakal menjelang. Namun ia berbeza sekali dengan pelakon dan penyanyi Elly Mazlien yang komited dengan tugas yang harus digalasnya.

Ujar Elly, dia tidak dapat cuti panjang pada hari raya tahun ini demi melaksanakan aktiviti seni yang telah dipertanggungjawabkan. Tambah Elly, dia enjoy bekerja meskipun sedia maklum bahawa aidilfitri memerlukannya bersama keluarga di kampung.




"Hari raya pertama subuh-subuh lagi saya akan pulang ke Tanjung Malim untuk beraya, tetapi pada hari itu juga (Maghrib) saya akan kembali ke Kuala Lumpur untuk bekerja. Lagipun, perjalanan dari kampung ke Kuala Lumpur jaraknya taklah jauh sangat," ujar Elly.

Terdahulu, menjawab soalan wartawan yang mendakwa Elly mencucuk muka bagi menambah seri kecantikan, jawab Elly itu semua khabar angin semata-mata. Katanya, fanomena cucuk yang telah tersebar luas dalam dunia seni membuat masyarakat menganggap semua artis melakukan hal yang sama.

"Sebenarnya ia tidak benar sama sekali. Jujurnya saya tidak melakukan perkara tersebut," jelasnya ringkas.





No comments: