20 November 2013

LANA NORDIN - DULU MAT SALLEH, KINI JEJAKA MELAYU


Pelik tapi benar!

Namun itulah yang berlaku terhadap Lana Nordin yang pernah digelar Pamela Anderson Malaysia yang kini mula meminati jejaka Melayu pula. Padahal, semua orang tahu yang dia sebelum ini bercerita mengenai cintanya dengan jejaka mat salleh keturunan Czech bernama Pavel Micahalec.

Tinggal kenangan - Lana bersama Pavel 



"Hubungan dengan Pavel mustahil untuk diteruskan memandangkan dia kini berada di negaranya untuk melanjutkan pelajaran.

"Cinta jarak jauh ni memang mencabar. Iyalah dia di sana, saya pula di sini. Agak susah kami nak teruskan hubungan. Buat masa sekarang saya tak ada kekasih. Tapi sebenarnya saya minat lelaki Melayu," ujarnya kepada media di majlis Santai Pizza Hut Bersama Media Hiburan.



Tambah Lana, ciri-ciri lelaki Melayu yang diminatinya ialah yang matang dan mampu menjadi pemimpin untuk membimbing keluarga.

Terdahulu ketika ditanya perasaannya melakonkan watak bertudung dan mungkinkah hatinya akan terbuka untuk berhijrah, jawab Lana hari itu akan tiba jua.

"Insya-Allah, satu hari nanti saya akan bertudung betul-betul. Tapi saya kena pastikan saya betul-betul bersedia sebelum berhijrah. Biarlah hati dan diri saya konsisten untuk berubah bila tiba masanya nanti.

"Ibu bapa saya juga sering memberi kata nasihat namun tidak memaksa untuk berubah sehingga saya benar-benar bersedia," ujarnya dipetik sebagai berkata.

BERITA TERDAHULU

VIDEO LANA & MAT SALLEH


No comments: