05 January 2014

18 GAMBAR - BILA 'ZIRAFAH' KWANG SOO BERTEMU PEMINAT DI MALAYSIA



Ramai yang pasti kenal dengan 'si Zirafah' yang sering menikam rakan dari belakang, membelot dan jadi mangsa buli dalam Running Man. Siapa lagi kalau bukan Lee Kwang Soo! Pelakon tinggi lampai ini akhirnya telah tiba di Malaysia semalam untuk bertemu peminat di Kenanga Wholesale City.

Meskipun Running Man tidak melakukan penggambaran di negara kita, namun apa yang pasti peminat program ini agak ramai di sini. Ia terbukti dengan kehadiran Kwang Soo yang mendapat sambutan hangat sejak mendarat di KLIA lagi. Cayalah!





SEDIKIT MENGENAI KWANG SOO:

SOALAN : Apabila anda masih muda, apa yang anda makan yang membuat anda jadi begitu tinggi?

KWANG SOO : Saya suka susu!

S : Ini adalah peluang yang baik untuk anda untuk menjadi jurucakap bagi syarikat susu?

LKS : Ya , terima kasih! Saya akan teruskan cinta saya pada susu.

S : Apakah kelebihan dan kelemahan kerana terlalu tinggi dalam industri?

LKS : Walaupun daripada segi berpakaian agar sukar, saya suka ketinggian saya. Mungkin satu-satunya kelemahan adalah bahawa saya mendapat perhatian dengan mudah pada Running Man kerana ketinggian saya!

S : Apakah usia yang tepat untuk anda berkahwin?

LKS : Saya menjadi amat malu apabila orang bertanya kepada saya soalan ini. Saya tidak pernah berfikir tentang hal itu tetapi sudah tentu saya perlu menunggu Jong Kook untuk pergi pertama.

S : Jika anda boleh menukar watak anda di Running Man, bagaimana anda akan mengubahnya?

LKS : Satu-satunya cara untuk saya untuk terus hidup di acara itu jika saya mahu menang adalah dengan terus mengkhianati orang lain. Tetapi, saya pastinya mahu berubah. Jika ada peluang, saya mungkin akan bekerja dan mempunyai badan yang besar seperti Jong Kook.


GAMBAR-GAMBAR KWANG SOO SI MALAYSIA:

Klik gambar untuk imej besar...




































Photo kredit: Era FM & peminat


No comments: