23 October 2015

IZREEN AZMINDA BAGI HINT BEKAS SUAMI DUDUK SERUMAH DENGAN TEMAN WANITA?



Pada minggu lepas di akaun Instagram milik Izreen Azminda, dia telah menyuarakan rasa tidak puas hatinya apabila ada pihak lain yang cuba untuk rapat dengan anaknya dan khabarnya wanita berkenaan adalah teman wanita bekas suaminya.

Klik gambar untuk size besar




Berdasarkan luahan Izreen di akaun Instagram miliknya, ia berkemungkinan ditujukan buat kekasih kepada bekas suaminya, Riza.

Tidak semua yang senang sebenarnya melihat apa yang Izreen luahkan, ada pengikutnya memberitahu Izreen sudah cukup beruntung apabila ada wanita lain yang mampu menjaga Adrian Umar dengan baik dan sepatutnya aktres itu gembira dengan perkara tersebut.

Merasa kurang selesa apabila ada pengikutnya yang tunjuk pandai sedangkan tidak mengetahui perkara sebenar, Izreen telah menjawab perkara tersebut dengan panjang lebar selain memberi hint bahawa bekas suaminya itu bersekedudukan dengan teman wanitanya?

Melalui komen-komen yang dibalas Izreen, dia meminta individu tersebut berfikir sekiranya bekas suami duduk serumah demgan wanita yang belum sah menjadi isteri, kemudian bawa anak tinggal dirumah yang sama.













         ________________________




No comments: