01 June 2016

8 GAMBAR - SEKITAR PERKAHWINAN IEDIL PUTRA & PRISIA NASUTION DI INDONESIA



Pelakon Terbaik Dari Langit, Iedil Putra, selamat melangsungkan perkahwinannya dengan pelakon Indonesia Prisia Nasution, hari ini Rabu (1/6/2016) di Novotel Resort & Convention Center, Bogor, Jawa Barat, Indonesia.

Malah gambar-gambar pernikahan mereka juga telah tersebar di media sosial dan mendapat liputan meluas portal hiburan di sana.

"Selamat Ayah Teh dan banyak cinta dari kami semua. Kamu harus selalu menjadi anak yang berbakti dan adik yang baik. Kami berharap kamu selalu dapat menjalani kehidupan barumu dengan baik. semoga dipermudahkan semuanya ameen," tulis iestatipra di Instagram.





"Tangisan kegembiraan buat @iedilputra & @prisia! Congrats dude, im beyond happy that you finally found your happiness. welcome to the world of sharing EVERYTHING," demikian pula tulis seorang rakan mereka bernama Minluna.

Dalam majlis tersebut, Prisia telah memakai pakaian serba putih. Senyuman bahagia jelas terpancar di wajah Prisia dan Iedil Putra. Malah keluarga Iedil turut hadir memeriahkan perkahwinan itu.

Untuk info, ini adalah pernikahan kali kedua bagi Prisia Nasution, setelah bercerai dengan Ananda Haris Siregar pada 4 Januari 2012.





Hubungan Prisia dengan Iedil hanya diketahui media pada awal tahun 2016 apabila Prisia memperlihatkan kemesraannya dengan Iedil di media sosial.

Difahamkan, mereka berdua menjadi rapat ketika sama-sama menjalani penggambaran filem 'Interchange'. Dan sejak saat itu, mereka berdua dilihat kerap hadir bersama dalam acara festival filem.












Sumber: Liputan6  + 2nd Foto: Minluna



         ________________________





No comments: