23 August 2017

SEDIH SUAMI 'MASIH ADA SKANDAL' - DATIN RED SAH HAMIL LAGI?


Kita semua sdia maklum mengenai suami kepada Datin Red dan Adira Suhaimi iaitu Datuk Red atau nama sebenarnya Datuk Seri Adnan Abu yang sering terlibat dengan skandal meskipun sudah beristeri dua.





Tidak dapat dinafikan nama Datuk Red ini sangat dikenali di kalangan warga laman sosial kerana sikap jujurnya terhadap wanita.

Malah baru baru ini, Adira itu sendiri menyatakan bahawa suaminya itu sukakan publisiti murahan.

Namun terkini menerusi Rotikaya, pihaknya menerima perbualan yang didakwa merujuk kepada isteri pertama Datuk Red, Datin Red atau nama sebenarnya Datin Syarifah Norshafila Hassim dikhabarkan sah hamil.

Klik untuk gambar besar


Namun begitu, Datin Red dikatakan merasa sedikit sedih di atas sikap suami yang diketahui ketika ini sedang dalam usaha mencari isteri yang ketiga.

Melihat pada screenshot dipercayai di laman Facebook tersebut, individu berkenaan menyatakan bahawa isteri pertama Datuk Red ternyata terkilan dengan apa yang berlaku kini.

Apa pun, jika benar apa yang didakwa individu berkenaan, ia adalah satu berita gembira kerana pasangan ini bakal menyambut cahaya mata baru namun dalam masa yang sama, pastinya Datuk Red sebagai suami juga mengetahui tanggungjawabnya sebagai lelaki dan juga suami yang bertanggungjawab.










www.myartis.com / Sumber: Rotikaya


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: