05 May 2018

'MERIAH BERSAMA' - SAJIAN ASTRO DI BULAN RAMADAN & RAYA


Ramadan bakal tiba lagi!

Astro buat julung kalinya mengangkat tema ‘Meriah Bersama’ bagi meraikan pelanggannya yang menjadi tulang belakang dalam kejayaan yang diraih sejak lebih dari dua dekad lalu di bulan Ramadan dan musim perayaan kali ini.

Menerusi tema tersebut, Astro menerapkan elemen keriangan menerusi kandungan hiburan yang bakal disajikan nanti. Sebuah saluran khas ‘Ramadan HD’ (saluran 122) boleh dinikmati secara percuma oleh semua pelanggan Astro mulai 12 Mei 2018 ini.





Selanjutnya, sebuah saluran ‘Raya HD’ turut diberi percuma mulai 14 Jun 2018 sehingga 15 Julai 2018 dengan pelbagai rancangan menarik yang disusun rapi.

“Astro sentiasa berhasrat memberikan program-program terbaik untuk ditonton, didengari dan dilayari pelanggan setia kami dan bulan Ramadan tidak terkecuali. Sedar akan tanggungjawab besar dalam mendidik penonton kami dengan program-program yang mampu menyemarakkan nilai-nilai murni dalam diri mereka, kami bertindak sebagai sebuah wahana penyampaian kandungan Islam yang unggul buat penonton dengan membariskan kandungan yang sarat dengan mesej-mesej positif.



"Program-program yang disediakan ini merangkumi pelbagai genre bersesuaian dan kami memberi tumpuan ke atas kesemua platform yang kami miliki, dari sisi 360-darjah, bagi memastikan setiap individu di luar sana mempunyai pilihan alternatif dalam mendapatkan akses kepada program-program yang disajikan ini," ujar Naib Presiden & Ketua Bahagian Melayu dan Nusantara, Kumpulan Kandungan Astro, Dato’ Khairul Anwar Salleh, ketika majlis pelancarannya di Ibu Negara baru-baru ini.

Apa yang menarik, beberapa aktiviti ramah mesra dengan pelanggan akan turut diadakan di Sunway Putra Mall, Kuala Lumpur, pada setiap hari Sabtu, mulai jam 3.00 petang, dari 18 Mei hingga 20 Jun 2018. Peminat akan berpeluang menemui barisan selebriti terkenal tanahair seperti Siti Nordiana, Nazim Othman, Zara Zya, Wany Hasrita, Tajul, Haqiem Rusli dan ramai lagi.












         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: