08 April 2019

9 FOTO - SUASANA MAJLIS RESEPSI NELYDIA SENROSE & SUAMI


Pelakon Nelydia Senrose dan pasangannya, Mohd Hafez Halimi yang sah bergelar suami-isteri Sabtu lalu itu telah diraikan sekali lagi dalam satu majlis resepsi yang berlangsung semalam di sebuah hotel terkemuka di Kuala Lumpur.





Dalam majlis tersebut, pelakon drama 'Encik Iman Exspres' dan 'Cinta Tiada Ganti' itu dan suaminya telah mengenakan dua persalinan.

Majlis resepsi yang dihadiri oleh ahli keluarga, teman-teman di bidang seni serta para jemputan itu diadakan cukup meriah. Malah pasangan pengantin dan para tetamu juga dihiburkan dengan persembahan penyanyi tersohor, Dato' Sheila Majid.

Mengimbas kembali detik perkenalan, Nelydia mula mengenali Hafez pada April 2017 dan 6 April lalu mereka memilih tarikh keramat itu untuk disatukan sebagai pasangan suami isteri.

Klik untuk gambar besar


"Tak sangka April menjadi detik indah buat saya dan Hafez. Ia satu perkara yang berlaku secara kebetulan dan akan terus dikenang sebagai bulan bahagia.

"Alhamdulillah impian, niat dan hajat yang saya harapkan selama ini dipermudahkan. Saya kini sah bergelar isteri kepada Hafez. Saya teruja nak sambut puasa dan raya sebagai isteri.

"Doa saya di Tanah Suci Makkah dan apa yang dihajati juga Allah makbulkan serta beri jawapan pasti termasuk hal jodoh. Semoga permulaan fasa ini akan terus mematangkan saya serta dia. Insya-Allah," katanya.
















www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Harian Metro


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: