14 November 2019

BERTUNANG DISEMBER INI - ELLY MAZLEIN BAKAL KENALKAN WAJAH KEKASIH?


"Insya-Allah, majlis pertunangan saya nanti akan berlangsung menjelang pertengahan Disember secara tertutup. Untuk majlis ini, saya akan raikan bersama keluarga dan rakan media. Insya-Allah, majlis akad nikah dan resepsi akan diadakan dalam skala lebih besar dan diraikan bersama keluarga serta rakan," kata penyanyi, pelakon dan pengacara Elly Mazlein yang bakal melangsungkan majlis pertunangannya menjelang pertengahan Disember ini.





Elly atau nama sebenarnya Sharifah Aida Mazlina Syed Hanafi ketika dihubungi berkata, majlis itu akan diadakan secara tertutup dan sederhana. Menurutnya, dia akan mengumumkan tarikh majlis pertunangannya itu tidak lama lagi: "Saya akan maklumkan apabila semua persediaan sudah lengkap dan muktamad".

Ditanya sama ada bakal tunangnya yang hanya dikenali sebagai Azlan akan diperkenalkan kepada media pada hari pertunangan itu, Elly masih merahsiakannya: "Sama-sama kita nantikan". Selepas majlis pertunangan itu, akan ada tiga majlis lain yang akan menyusul iaitu majlis malam berinai, majlis akad nikah dan majlis resepsi yang melengkapkan lima majlis impiannya. Sebelum ini, majlis merisik berlangsung pada 19 Oktober lalu dan diadakan secara tertutup.

Penyanyi lagu 'Usah Ditambah Bara Yang Tersimpan' itu mengenali Azlan sejak Ogos tahun lalu dan sehingga kini, belum berkongsi foto wajah kekasihnya itu secara terbuka. Sebelum ini, Elly pernah berkahwin dengan pengarah Azmi Hatta dan dikurniakan cahaya mata, Putri Sara Sefhia Azmi sebelum bergelar ibu tunggal selama tiga tahun.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Harian Metro & Instagram Elly Mazlein


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: