11 December 2019

MASIH DISAMAKAN DAYANG: "INILAH MUKA SAYA SEBENAR..." - NURFATIMA


Sebelum ini pernah timbul cakap-cakap netizen apabila peserta Gegar Vaganza musim keenam (GV6), Nurfatima digayakan untuk beraksi di pentas GV6 seakan-akan imej penyanyi Dayang Nurfaizah, kini Nurfatima sekali lagi disamakan dengan penyanyi kelahiran Sarawak itu. Nurfatima ketika ditanya berhubung perkara ini berasa terkejut apabila penampilannya masih disamakan lagi. Malah, pada siaran langsung konsert ke-9 GV2019 Ahad lalu, juri jemputan pun tersasul memanggil Nurfatima dengan nama Dayang.





Menjawab situasi tersebut, kata penyanyi yang popular dengan lagu 'Selembut Sutera' itu dia menganggap persamaan yang wujud hanyalah kebetulan: "Ya saya terkejut juga tetapi mujurlah Jihan dapat mengawal situasi itu dengan baik. Inilah muka saya sebenar, tak ada buat apa-apa pun. Ini semulajadi.

"Cuma apa yang saya suka pakai mungkin ada sedikit persamaan dengan citarasa Dayang. Saya pun tak tahu nak komen apa sebab saya sayang Dayang! Tak ada sekelumit niat pun nak tiru dia malah muzik kami pun lain-lain. Mungkinlah daripada segi rupa nampak hampir sama kalau dari jauh".

Nurfatima menganggap situasi yang terjadi beberapa kali sepanjang kemunculannya semula di persada seni tempatan disambut baik dan tidak disalah ertikan: "Saya menganggap perbandingan yang wujud itu daripada sudut positif dan saya harap Dayang pun tak ambil hati dengan kata-kata orang".

Klik untuk gambar besar



www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak & Instagram Nurfatima


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: