27 December 2019

PEMBANTU RUMAH LARI, BUAT SESUATU - SYATILLA TAWAR RM3K TUNAI


"Wahai followers yg tercinta, SAYA OFFER CASH REWARD 3K UTK SAPA YG TERNAMPAK ATAU TERJUMPAK MANGKUK AYUN NI (MAID AKU) ciri2: PENDEK MCM POKOK KUCAI, TAIK LALAT SAMPAH ATAS MULUT, GIGI JARANG (jarak 1km antara 1 gigi ke gigi yg lain). Dia lari pagi tadi n dah BUAT SESUATU PADA KELUARGA SAYA!! POLIS AKAN BANTU DALAM SIASATAN. SO SAPA TERJUMPA TOLONG PEGANG DIA DAN DM TILLA CEPAT!!! Mohon repost!!!!





"Mohon slide guys maid paling perasan pernah aku jumpak filter sampai putih xdak darah. SAPA JUMPA ROJER!!! 3K CASH AKU BAGI. DIA MUNGKIN KT AREA TBS SEKARANG ATAU JOHOR LARI IKUT BATAM!!! #sumpahfacetofacetakelok," demikian tulis pelakon Syatilla Melvin yang menawarkan wang tunai kepada pengikut yang berjaya mencari pembantu rumahnya yang telah melarikan diri awal pagi semalam.

Menurut Syatilla atau lebih mesra dipanggil Tilla, individu terbabit telah melakukan perkara yang tidak diingini terhadap keluarganya. Malah tambah isteri kepada aktro Shaheizy Sam berkata kes ini sudah berada dalam siasatan pihak polis. Untuk makluman, Syatilla dan Sam mendirikan rumah tangga pada 8 Februari 2016 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Syeriv Samheizy, 2, dan Sarima Samheizy, 1.

Klik untuk gambar besar













www.myartis.com / Sumber & foto: Astro Gempak & Instagram Syatilla Melvin


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: