27 January 2020

MICHAEL ANG: "TAK PAYAH LAH NAK PERSOALKAN... ANTARA AKU & TUHAN"


Menerusi satu muatnaik di laman Instagram, pengarah dan penerbit Michael Ang, 44, meluahkan rasa berang apabila terdapat individu yang menegurnya secara kasar mengenai tindakannya berkongsi gambar yang menampakkan bahagian auratnya.





"Tak payah lah nak persoalkan apa aku post, tak suka jangan follow, jangan tengok dan jangan komen. Sebab kalau kau seorang Islam yang baik, kau tak akan buat atau tulis apa yang kau cakap! Ini kehidupan aku, keimanan aku, antara aku dan Tuhan," tulisnya.

Terdahulu seorang individu dikatakan meninggalkan komen kasar yang menegur perbuatan Michael selain memintanya memadam gambar berkenaan: "Lutut atau pusat aurat. Kalau ada otak, padamlah gambar ini," komen individu berkenaan.

Klik untuk gambar besar


Michael turut memuatnaik paparan serangan berbalas komen antara dirinya dan individu tersebut. Kata Michael lagi, dia bertindak berkongsi hal tersebut kerana tidak bersetuju dengan cara teguran yang diberikan.

"Pagi-pagi kena hadap orang yang acah-acah macam lebih baik dari Allah. Lepas tu kantoi penipu besar. Aku post ni sebab orang macam ni lah bagi Islam nama buruk. Kau fikir kau lebih bagus daripada muslim yang lain. Geramnya aku!," luahnya.

Gambar tersebut dipercayai mempunyai kaitan dengan perkongsian foto Michael yang kini sedang bercuti di sebuah resort di Port Dickson, Negeri Sembilan. Pada April tahun lalu, Michael membuat pengakuan bahawa dirinya sudah memeluk Islam sejak lebih setahun yang sudah.








www.myartis.com / Sumber & foto: mStar & Instagram Michael Ang


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: