04 January 2020

"TAK FAHAM AKU.. RAMBUT PANJANG TAK BERERTI KURANG AJAR..." - MICHAEL ANG


Isu sikap sesetengah netizen yang memberikan komen kurang sopan terhadap penampilan Ahmad Fakhruddin Attar, anak kepada pasangan selebriti Aeril Zafrel dan Wawa Zainal telah mendapat perhatian pengarah dan pelakon Michael Ang.





Penampilan Attar yang berambut panjang dan kelihatan seperti tidak terurus membuatkan 'netizen bawang' terus menyerang keluarga ini di ruangan Facebook. Pengarah drama bersiri 'Sweet Dreams' itu menerusi laman Instagram miliknya tampil menempelak dan melemparkan pendapat mengenai kritikan yang diterima oleh keluarga Aeril dan Wawa.

"Salam semua! Tak fhm aku dgn mulut2 org sekarang. Apoooooo! Berambut panjang tak ber Erti kurang ajar, bertudung tak ber erti suci dari Segala dosa, berpakaian ala kadar tak ber erti tak menghormat org, yg bersolat 5 kali sehari tak ber erti tak ada dosa! So Kau org pikir pikir kan dulu sebelum komen yg bukan2 berdasarkan 1 gambar! Aiyoh!!!! Hurghhhhhh! Salam Jumaat semua! Luv u all!," kata Michael.

Di ruangan komen, rata-rata peminat bersetuju dengan pengarah ini dan meminta agar netizen lain menjaga adab ketika menulis di laman sosial. Terdahulu, menerusi laman sosial Twitter, Aeril berkongsi komen-komen kurang sopan netizen yang dilemparkan terhadap mereka sekeluarga untuk tatapan umum: "Niat nak muatnaik gambar buat kenangan je, haha sekali ambil kau," tulis Aeril menerusi satu kicauan bersama foto komen kecaman tersebut.

Klik untuk gambar besar







www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan, Instagram Michael Ang, Aeril Zafrel & Wawa Zainal


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: