17 April 2020

GENAP 10 TAHUN PEMERGIAN ARWAH ACHIK - TAJUL LUAH RASA RINDU


Penyanyi dan pelakon Tajul Ariff Noor Md. Shari atau lebih dikenali dengan nama ringkasnya Tajul, saban tahun tidak pernah lupa dengan tarikh 17 April. Tarikh 17 April merupakan tarikh pemergian abangnya, juga seorang penyanyi dan pelakon yang dijemput Illahi sepuluh tahun dulu.





Allahyarham Abdillah Murad Md Shari atau lebih dikenali sebagai Achik Spin meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya di Lebuhraya Lekas. Dan setiap kali 17 April muncul, Tajul pasti memuatnaik entri tentang pemergian abang kesayangannya itu di Instagram miliknya.

"Al-fatihah, hari ni genap 10 permergian arwah abangku. Rindu yang teramat dekat kau bancik," tulis Tajul ringkas tapi penuh kerinduan dan menerima komen dimana pengikutnya turut mengucapkan salam takziah beserta bacaan Al-Fatihah untuk arwah Achik.

Tidak lupa juga dengan mereka yang masih mengingati kenangan ketika arwah Achik bersama kumpulan Spin meniti zaman kegemilangan pada tahun 90an dulu. Semoga Allahyarham Abdillah Murad di tempatkan bersama orang-orang yang beriman dan beramal soleh.

Klik untuk gambar besar





www.myartis.com / Sumber & foto: Astro gempak & Instagram Tajul Ariff


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: