21 May 2020

"SUAMI ISTERI TAK BERJAYA, 'CO-PARETING' BERJAYA" - SHARNAAZ BESARKAN JEBAT BERSAMA NABILA


Alhamdulillah... akhirnya pelakon Sharnaaz Ahmad memilih untuk berbaik dengan kakak kepada selebriti terkenal Noor Neelofa, Noor Nabila untuk 'co-parenting' bagi kebaikan anak mereka, Jebat Jayden. Sharnaaz ketika dihubungi, menyatakan perkara yang diutamakan sekarang ini adalah untuk membesarkan Jebat dan melaksanakan tanggungjawab sebagai ibu bapa.





"Kami berbaik untuk 'co-parenting' dengan keadaan sekarang ini. Jadi, tak ada benda yang menyakitkan hati antara satu sama lain sebab yang penting adalah untuk membesarkan Jebat bersama-sama. Nak kata ke arah rumah tangga semakin elok itu subjektif. Apa yang saya utamakan sebagai seorang manusia adalah nak berkawan dengan dia.

"Dia adalah wanita dan ibu kepada anak saya dan kami matang dalam menguruskan hal ini. Saya bapa kepada Jebat. Saya tak boleh buang masa dan abaikan tanggungjawab seperti makan minum dan pakaian Jebat. Saya urus dan belikan.

"Macam Nabila, dia laksanakan tanggungjawab sebagai ibu. Setiap hari saya berhubung dengan Nabila tanya pasal Jebat. Kalau saya nak jumpa Jebat, saya bagitau Nabila. Kadang-kadang saya belikan 'extra' makanan dan hantar kepada Nabila dan Jebat. Saya bertindak sebagai seorang kawan yang matang," katanya.

Klik untuk gambar besar


Tambah pelakon filem 'Polis Evo 3' ini, dia merasakan ini bukanlah masa yang sesuai untuk membincangkan soal rumah tangga mereka. Bagi pemilik nama Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ini, dia hanya ingin Jebat gembira sebagai anaknya dan Nabila.

"Untuk kami bincang soal perkahwinan, saya rasa mungkin tak sesuai. Itu saja. Tetapi untuk 'co-parenting', saya tak ada masalah. Saya nak Jebat gembira. Mungkin sebagai suami isteri kami tak berjaya, tapi 'co-parenting' kami berjaya. Apa salahnya?" katanya lagi.

Difahamkan, kes penceraian Sharnaaz dan Nabila masih berjalan. Januari lalu, Nabila mendedahkan tiada sebarang usaha damai dilakukan Sharnaaz sepanjang setahun tinggal berasingan. Kata Nabila lagi, dia sudah tawar hati dan sepatutnya proses perceraian boleh selesai dengan cepat.

Pasangan ini bernikah pada 31 Mac 2017 di Hotel Royale Chulan, Damansara, Selangor. Hasil perkahwinan itu, mereka dikurniakan seorang cahaya mata lelaki bernama Jebat Jayden.


www.myartis.com / Sumber: Astro Gempak


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: