15 June 2020

BILA ALIFF SYUKRI BELA KAMBING PULA DIBERI NAMA 'ZUBAIDAH' SELEPAS DODI KIAN GANAS


Usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri menerusi video yang dimuatnaik di media sosial telah mengambil keputusan untuk membela kambing selepas kucing liar eksotik peliharannya yang dinamakan sebagai Dodi kian mengganas.





Mencuri tumpuan, pengasas kosmetik yang turut aktif menyanyi itu memuat naik video 'membawa pulang' dua ekor kambing ke kediaman mewahnya di Kota Damansara menerusi IG TV. Malah versi penuhnya juga boleh ditonton menerusi saluran YouTube rasmi Aliff.

"Penganti dodi.. come tak? Saya sedih sangat sebab Dodi dah tak nak dengan saya dan semakin ganas. Sebab tu sekarang ini saya cuba jinak kan kambing pula untuk dijaga di dlm rumah saya.. korang rasa boleh dijinakkan tak?

Klik untuk gambar besar


"Kalau korang nak tahu apa yang berlaku dekat kambing saya yg saya kasi nama Siti Zubaidah, korang boleh tengok dekat YouTube saya.. sy dah posting," tulis penyanyi lagu 'Coba Bahagia' itu pada kapsyen entri tersebut.

Rakaman video tersebut juga antara lain turut menyaksikan isterinya, Datin Seri Nur Shahida yang kelihatan berang dan terkejut dengan kehadiran binatang peliharaan tersebut yang dibawa masuk ke dalam rumah. Sementara pada ruangan komen pula, wargamaya meningalkan pelbagai reaksi.










www.myartis.com / Sumber & foto: Media Hiburan & Instagram Aliff Syukri


         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: