16 June 2020

DIDAKWA BERCINTA? - AZAR AZMI MENGAKU FIZO OMAR 'LIFE PARTNER'


"Thank you to my life partner... dia cakap mek ja bsiap nak g pavi ye???? yang kuat bahan kuat sakat kuat menyakitkan hati kuat gelakkan mek ja kuat bagi semangat jugak and always make sure all the gears up in position @fizoomar," demikian kongsi Azar Azmi, yang bukan kali pertama diperkatakan mempunyai hubungan rapat dengan Fizo Omar.





Gosip dan spekulasi mengenai status hubungan mereka terus bertiup kencang meskipun mereka berdua tidak mengiyakan. Malah Fizo pernah mengaku bahawa dia selesa berkawan dengan Azar, namun masih jauh untuk mentafsirkan hubungan tersebut.

Malah perkongsian foto oleh Azar itu mendapat pelbagai reaksi hingga ada yang mendoakan kebahagian sekiranya benar mahu mendirikan rumah tangga.

Klik untuk gambar besar


Untuk makluman, Azar pernah bertunang dengan seorang penerbit filem pada Disember tahun lalu dan majlis pernikahan dijangka berlangsung hujung tahun ini, namun ikatan tersebut terlerai pada Februari lalu.

"Yang korang nampak indah, yang tak indah? Nanti mek ja kasi up slow2 sebelum geng2 bukak cerita... biar mek ja yang up dulu... hahahahaaa," tambah Azar seolah memberi 'hint' melalui IGnya.



         ________________________

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: