21 May 2021

TAK SANGKA SUDAH BERGELAR IBU - AIN & SUAMI SAMBUT 'BABY GIRL' DENGAN PENUH KESYUKURAN



"Pada mulanya, Ain meneka bakal dapat anak lelaki. Suami pula menebak anak sulung kami perempuan. Nampaknya, tekaan suami betul. Biar apa pun, saya dan suami menyambut tanda cinta kami ini dengan penuh kesyukuran," demikian ujar pelakon dan pengacara Ain Edruce.

Pada jam 1.30 pagi kelmarin, Ain telah selamat melahirkan cahaya mata sulungnya hasil perkahwinan dengan Amirul Hafiz Mustaffa. Kata Ain, pada mulanya dia meneka bakal menimang anak lelaki, manakala tekaan suaminya pula seorang anak perempuan. Namun nampaknya, tekaan suami Ain tepat.

Menurut Ain, bayi perempuan seberat 2.79 kilogram (kg) itu dilahirkan secara normal di sebuah pusat perubatan di Subang Jaya, Petaling Jaya.

"Pada mulanya, Ain meneka bakal dapat anak lelaki. Suami pula menebak anak sulung kami perempuan. Nampaknya, tekaan suami betul. Biar apa pun, saya dan suami menyambut tanda cinta kami ini dengan penuh kesyukuran," katanya.

Klik untuk gambar besar



Dalam pada itu, Ain berkata dia tidak sangka akhirnya sudah bergelar ibu. Kata Ain lagi, dia berharap kehadiran cahaya mata itu dapat menyerikan lagi rumah tangga mereka.

"Bila cakap saya sudah jadi ibu, terasa macam di awang-awangan. Semestinya saya dan suami mengharapkan rumah tangga diserikan dengan kehadiran cahaya mata sulung.

"Diharapkan tanggungjawab baharu ini dapat saya pikul sebaik mungkin… Insya-Allah. Syukur proses kelahiran anak sulung kami dipermudahkan," akhirinya.


www.myartis.com / Foto: Instagram Ain Edruce

         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: