01 December 2021

"INI ADALAH DRAMA BOLLYWOOD 3 IN 1" - TAK JADI CERAI, NYNAA HARIZAL KEMBALI TAAT KEPADA SUAMI



"Alhamdulillah rumah tangga mereka dapat dipelihara dengan izin Allah," itulah kata Datuk Zainul Rijal Abu Bakar, peguam yang mewakili suami pelakon Nynna Harizal, Mohamed Fahmi, dengan menyatakan hubungan pasangan ini berjaya diselamatkan dan tiada isu nusyuz.

Nampaknya kemelut rumah tangga Nynna dan suaminya sampai ke penghujungnya apabila pasangan itu mencapai persetujuan untuk berbaik. Memetik laporan mStar, pasangan tersebut hadir menaiki kenderaan yang sama ke Mahkamah Rendah Syariah Kuala Lumpur kira-kira pukul 9 pagi tadi bagi sebutan kes tuntutan nusyuz yang difailkan suaminya 12 November lalu.

Peguam Datuk Zainul Rijal Abu Bakar menyatakan hubungan berjaya diselamatkan dan tiada isu nusyuz. Dalam pada itu, Fahmi berkata dia akan menjelaskan apa yang berlaku dalam rumah tangga mereka secara terperinci kepada media tidak lama lagi.

Klik untuk gambar besar



"Apa yang peguam saya cakap adalah benar, kami akan mengadakan sidang media dalam masa yang terdekat. Kami akan jelaskan segalanya tentang situasi kami, kalau kamu minat drama Bollywood… ini adalah drama Bollywood 3 in 1.

"Dekat sidang media nanti anda boleh tanya semua soalan yang ingin diajukan sebab mahkamah dah bagi perintah, kertas kerja akan siap petang ini atau esok," ujarnya.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: