20 January 2022

JANNA NICK: "PERCUTIAN SEKALI PENGGAMBARAN, BUKAN KAMI BERDUA SAJA..."



"Saya ada melihat dan ternampak komen netizen namun memilih untuk mengutamakan kesihatan mental saya. Oleh itu, saya tidak melayan komen-komen begitu. Cukuplah tahu kebenaran. Sebenarnya percutian ke London itu sekali turut penggambaran. Bukan kami berdua saja, malah ada ibu bapa, adik-beradik, barisan pelakon lain serta kru produksi.

"Jadi dari situ sudah boleh tahu sama ada kami tidur sebilik atau tidak. Lihat situasi logik ke tidak nak tidur sebilik," jelas pelakon Janna Nick yang tampil menjawab tuduhan tidur sebilik dengan kekasihnya yang juga pelakon, Dini Schatzmann ketika bercuti di London pada bulan lalu.

Janna atau nama sebenarnya, Nurul Jannah Muner 27, berkata, dia ke sana bukan sekadar bercuti, malah menjalani penggambaran telefilem terbitan syarikatnya.

Klik untuk gambar besar



Sebelum ini, sebuah video yang dimuat naik Janna memperlihatkan dia gembira bercuti bersama kekasihnya itu di laman Instagram mengundang persoalan dalam kalangan netizen.

Segelintir netizen tertanya-tanya sama ada Janna dan Dini yang mula menjalin hubungan cinta sejak Jun 2019 itu tidur sebilik atau tinggal di bilik berasingan selama bercuti di luar negara itu.


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: