16 February 2022

PELUK FIFI AZMI - NETIZEN SELAR TINDAKAN AISAR KHALID: "KONON AJAK ORANG PELUK ISLAM..."



Tindakan influencer Aisar Khaled memeluk pelakon Fify Azmi telah menerima kecaman yang hebat dari warganet, malah ada yang mempersoalkan soal-soal agama yang pernah dilakukan oleh Aisar yang juga seorang pelakon.


Semalam, video serta gambar tangkap layar menunjukkan Aisar dan Fify melakukan aksi mesra bersama tular di media sosial. Melalui gambar tangkap layar yang diambil dari video yang dimuatnaik oleh Fify di TikTok, difahamkan Aisar berbaju putih sedang menari lagu parodi 'Gadis dan Bunga' bersama pelakon tersebut. Antara aksi dalam tarian yang dilakukan adalah mereka berpelukan sebanyak dua kali.

Kebanyakkan netizen yang mengecam itu mengungkit kembali kisah-kisah Aisar yang pernah tular terutamanya berkenaan dengan hal agama seperti solat di tepi stesen minyak dan mengIslamkan seorang individu lelaki.

Bagaimanapun, mungkin sedar video yang dimuatnaik sudah tular di platform media sosial, Fify telah memadam video itu di laman akaun TikToknya, namun dikongsikan semula oleh beberapa pengguna di Twitter.

Klik untuk gambar besar






         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: