23 May 2022

CAPRICE BERI MASA 24 JAM UNTUK MINTA MAAF KACAU ISTERINYA: "JANGAN MAIN GILA... YOU HAVE CROSSED THE LINE"



"Pertama sekali Malaysia, saya tak kisah jika anda mahu membenci saya, maksudnya bencikan saya. Tetapi apabila anda mula kacau isteri saya atau anak saya. Atau menghubungi isteri saya pada malam hari atau WhatsApp isteri saya itu tandanya anda telah melampaui batas antara kehidupan peribadi saya.


"Kenapa? Sebab kita akan mula fikir tentang keselamatan isteri dan anak saya. Jadi awak mempunyai masa selama 24 jam untuk cari Caprice dan minta maaf depan-depan.

"Kali pertama awak text isteri saya, kita fikir okay mamat ni mungkin gila jadi kami berikan dia amaran dengan harapan tidak kacau isteri saya lagi. Tetapi tidak, hari ini (semalam) juga dia text isteri saya, guys jangan main gila terutamanya tentang keluarga.

Klik untuk gambar besar



"Bila orang start melampaui batas dan buat kita risau pasal keselamatan family... You have crossed the line," ujar penyanyi rap, Caprice yang memberikan amaran kepada individu yang mengganggu privasi isterinya, Farra Inalis dengan menghantar mesej menerusi aplikasi WhatsApp.

Tindakan lelaki tersebut telah melampaui batas dan Caprice memberikan tempoh 24 jam kepada individu terbabit untuk membuat permohonan maaf sebelum tindakan lanjut diambil.

Menerusi video pendek itu juga, Caprice yang mendirikan rumah tangga dengan Farra Inalis pada pertengahan November 2021 itu telah berkongsi bukti-bukti kiriman WhatsApp individu tersebut.







         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: