12 September 2022

LUAHAN RINDU SHUK DENGAN DUNIA HIBURAN DIPERLI NETIZEN



"Ada orang tanya Shuk tak rindu ke nak melawak lagi? Shuk tak rindu ke nak hosting lagi? Shuk tak rindu ke nak buat comeback?... Sumpah aku rindu... rindu nak melawak rindu nak hosting rindu nak bercakap ngn kengkawan dalam radio...," demikian tulis pelawak Shuk Sahar yang mengakui dia rindu untuk mengacara dan kembali aktif menjadi anak seni seperti dahulu.


Boleh dikatakan selepas isu curang dan perpisahan dengan isteri iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah atau Rossa Sera, Shuk lebih menyepikan diri serta seakan-akan tidak mempunyai tempat di dalam dunia hiburan lagi.

Hantaran terbaharu yang dilakukan oleh bekas penyampai radio Hot FM itu seperti menjawab pertanyaan netizen sama ada rindu ataupun tidak untuk kembali industri hiburan.

Klik untuk gambar besar



Difahamkan dari hantaran yang dibuat, Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Shahar, mengakui dia rindu untuk mengacara dan kembali aktif menjadi anak seni seperti dahulu.

Biarpun meluahkan apa yang dirasai, ada sesetengah netizen seakan-akan memerli semula pelawak terbabit dan menyalahkan dirinya kerana memburukkan nama sendiri dengan kes curang.

Melihat di ruangan komen, netizen merasakan segala yang berlaku adalah balasan buat Shuk kerana menyakiti hati si isteri dan netizen juga meminta dia untuk muhasabah diri.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: