03 September 2022

SHILA AMZAH TETAP DIKECAM MESKIPUN SUDAH MOHON MAAF: "KITA BUKAN 'PUNCHING BAG' UNTUK ANDA MAKI SESUKA HATI"



"Doing my very best to stay sane with all of these craziness on social media ❤️. Look, take your time and reflect. Sha tau semua stress dengan kehidupan masing2, but kita semua bukan your punching bag utk korg nak maki sesuka hati🫠.


"Sabarlah kalian semua ini semua adalah panacaroba dunia.. Semoga hari-hari kalian akan lebih baik di masa hadapan, Sha doakan.🤲🏼," itulah tulis penyanyi Shila Amzah menerusi hantaran di laman Instagram miliknya.

Insiden membuang gula-gula getah daripada mulut ketika sedang membuat persembahan pentas baru-baru ini menyebabkan Shila dikecam teruk oleh netizen. Ramai beranggapan perbuatan itu kurang sopan apatah lagi dilakukan menerusi program siaran langsung.

Klik untuk gambar besar



Meskipun sudah meminta maaf dan menjelaskan tindakannya itu tetapi nampaknya masih ada netizen mengecam Shila di media sosial. Tampil mempertahankan diri, Shila atau nama sebenarnya Nurshahila Amir Amzah berkata, dia sudah membuat sehabis baik untuk bersikap wajar meskipun tetap dikecam netizen.

Kata Shila, dirinya bukan 'punching bag' untuk dijadikan tempat maki hamun sesuka hati. Dalam pada itu, rata-rata pengikut penyanyi lagu 'Khilaf Asmara' itu memintanya bersabar dan mengabaikan kata-kata negatif segelintir netizen terhadapnya.

"Abaikan perkara negatif, kami sentiasa bersama Shila." - "Setiap daripada kita mempunyai masalah kehidupan tersendiri, Allah menguji kita dengan cara berbeza." - "Kita kena sabar dan cuba buat terbaik, Insya Allah akan peroleh kejayaan," kata beberapa peminat.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: