07 November 2022

MUAT NAIK VIDEO MAKI HAMUN PIHAK PENGURUSAN - AZWAN ALI MENGAMUK BILA NETIZEN TERNAMPAK DIA BERBOGEL DALAM CERMIN



"NERAKAZENS TERSI** DOK MENYALAKKK PASAL KONON NAMPAK Co*** DIVA AA ? BUT** ! GTHHH PUIII PO***** BODOHHH MCM KO! KALAU AKU BOGEL PUN, MAK BAPAK PO***** KO MAMPOS KE NERAKAZENS TERSI**?"


Itulah tulis Azwan Ali atau mesra disapa Diva AA yang berang menerusi muat naik di Twitter apabila netizen tanpa sengaja ternampak sesuatu yang lain dalam rakaman video dan mereka beranggapan bahawa pengacara sensasi itu juga tidak perasan sebelum memuat naiknya di TikTok.

Baru-baru ini, Azwan telah memuat naik video mempamerkan dia memarahi dan memaki hamun pihak pengurusan kondominium yang didudukinya. Azwan dipercayai mengamuk dengan pihak tersebut berkaitan dengan kucingnya selain turut menegaskan dia akan berpindah dari rumah tersebut.

Klik untuk gambar besar



Menerusi video tersebut, Azwan menunjukkan nota yang ditampal pada beberapa bahagian di rumahnya termasuklah pada cermin. Namun, ketika menunjukkan nota itu dengan lebih dekat, kelihatan refleksi Azwan tanpa seurat benang pada cermin tersebut.

Rakaman tersebut telah mendapat perhatian ramai di Twitter. Bagaimanapun, video tersebut difahamkan telah pun dipadamkan pengacara berusia 56 tahun itu daripada akaun TikTok.



         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: