16 December 2022

ANAK ERRA FAZIRA, ENGKU ALEESYA DIPUJI CANTIK BERTUDUNG



"Cantiknya anak dara Kak Erra, persis ayahnya, mewarisi kecantikan ibu." - "Cantik Aleesya bertutup sopan dan ayu macam mama." - "Suka Aleesya sebab tak perlu seksi-seksi untuk popular. Pemalu pun ye."


Demikianlah komen-komen pengguna laman sosial yang kagum dengan kecantikan anak dara pelakon dan penyanyi Erra Fazira, Engku Aleesya yang tampil bertudung.

Baru-baru ini, Erra telah memuat naik posting di laman Instagram miliknya, menunjukkan dia meluangkan masa berkualiti bersama anak tunggalnya itu.

Klik untuk gambar besar



Menerusi entri tersebut, dapat dilihat pelakon 'Sembilu' ini mengenakan pakaian sedondon dengan anak perempuannya ketika menghadiri sebuah 'event'.

Untuk makluman, Erra Fazira pernah mendirikan rumah tangga bersama Engku Emran Engku Zainal Abidin pada tahun 2007 namun berpisah pada 2014 dan dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Engku Aleesya.






________ IKLAN ________

NEW HOT ARRIVAL TUDUNG BAWAL LAZY/INSTANT BAWAL LAZY TRAVEL MOSSCREPE BIDANG 45" 

Siap jahit bahagian dagu dan ada 20 pilihan Warna yang menarik. Tudung bawal yang sangat mudah digayakan kerana kainnya yang sejuk terletak dan selesa dipakai. Material tidak jarang dan tidak pekakkan telinga, malah ia sesuai dipakai secara casual ataupun cara lain.  

MAKLUMAT:
Material: Mosscrepe Premium
Bawal Mosscrepe Premium High Quality
Size: Bidang 45"


PENGUKURAN:
Labuh dari dagu ke bawah :+-22 inc
Labuh dari atas awning ke belakang :+-30 inc

100% Authentic guarantee (asli) daripada Shopee atau wang dikembalikan.

Beli kat sini :
KLIK DISINI ATAU GAMBAR UNTUK BELI









_______ IKLAN _________


         ________________________


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

No comments: